måndag 22 maj 2017

v.21 - VACKER -

Vill än en gång Tacka alla som var med i förra veckans Utmaning både här och på Instagram, så härliga tolkningar 
Jag hoppas att ni tittade in hos varandra  för ni alla hade som sagt egna underbara Tolkningar på Ordet. 

Så var det Dax för nytt Ord/ Tema
- VACKER -
(beautiful, beau, schön, vakker)

här

ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
Inget är bättre eller sämre eller har rätt eller Fel
GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är UNIK och PERFEKT
Så var med du också 
Välkommen !

Kram

❤ Sanna ❤

6 kommentarer:

  1. Hej igen!
    Jag har inte sett att skriver någonstans att bilderna måste vara egenhändigt tagna. Jag tar ju massor av bilder själv, men just de här senaste orden inspirerade till mina inlägg med bilder från nätet. Vad gäller?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är din tolkning som gäller bara du skriver vart du lånat foton ( och att det är ok för dom) är det ok för mig :)
      KRAM

      Radera
  2. Kul men fotoutmaning och kul att hitta hit, tror jag hänger på !

    SvaraRadera
  3. Så. Nu har jag en kombo med dig och BP igen:

    https://amacasa.wordpress.com/2017/05/28/skyltsondag-vacker/

    Ha en fin dag - och GRATTIS på mors dag! :-)

    SvaraRadera